Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

28 лютого 2014 р.

Семінар директорів

28 лютого 2014 року в нашій школі відбувся семінар директорів загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі».



Перед присутніми виступили заступник начальника управління освіти і науки С.В.Мельник, завідуюча НМЦ управління освіти і науки В.М. Слободян, які підняли питання необхідності глибокого аналізу, розгляду та активного запровадження інклюзивного навчання в освітній процес загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів міста; завідуюча міською ПМПК Т.Г. Олійник у своєму виступі наголосила на нормативно-правовому забезпеченні впровадження інклюзивної освіти в школах.
Директор школи О.А. Лаврусевич познайомив  з особливостями механізму створення освітнього середовища, яке має забезпечувати навчання та соціальну інтеграцію дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Учасники семінару познайомились з освітнім простором Школи сприяння здоров’ю. Їх увазі було представлено проведення занять в шкільному клубу «Планета здоров’я» (класний керівник Маланчук А.І.), роботу над довготривалими здоров’язбережними проектами «Природа – джерело здоров’я», «Як бути здоровим» (класні керівники Гриневич Л.А.,. Жмудовська Ж.І.), запровадженням компенсаторно-нейтралізуючих технологій на уроках (вчитель Стратійчук Л.М.).
А також проведено майстер класи на теми:
- «Сенсорна кімната як здоров’язберігаюче та корекційно-розвивальне середовище загальноосвітнього навчального закладу» (Калащук Н.В., вчитель-дефектолог, Докучина Т.О., спеціальний психолог);
- «Створення безбар’єрного середовища в загальноосвітньому навчальному закладі» (Савіна О.С., асистент вчителя, Сіра А.С,, вчитель-тифлопедагог);
- «Командний підхід як методологічна основа корекційно-розвивальної роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів»(Купчак О.М., вчитель-логопед, Чопік О.В., вчитель-дефектолог).
На завершення семінару прозвучав вислів Нормана Кунка: "Коли інклюзивне навчання буде повністю опановане, ми зможемо відмовитись від ідеї, що всі діти для того, щоб приносити користь суспільству, повинні бути схожими один на одного. Замість цього ми будемо шукати і підтримувати таланти, властиві всім людям. Ми починаємо розглядати нетипові способи, щоб виховувати корисних членів суспільства, і в процесі цієї роботи ми зможемо дати всім дітям відчуття того, що вони потрібні”.
Кульчицький Дмитро, юнкор