Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

11 квітня 2014 р.



«Сміх - це життя»


    Сміху, як закоханості, не навчиш. Сміх – натхнення. Сміх – це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя. 
      Здоров'я ніколи не може втратити своєї ціни в очах людини, тому що і в достатку, і в розкоші погано жити без здоров'я. 
       Що ж саме, поєднало ці дві цитати?. 10 квітня 2014 року в нашій школі був проведений захід в честь Дня Здоров’я, та Дня Сміху, який зміг їх з’єднати девізом «Сміх - це здоров’я».
Він був проведений у вигляді командної КВК - боротьби, в якій брали участь учні 9-А, 9-Б, 9-В, 10,та 11 класів. Всі команди оцінювалися в трьох номінаціях:
- Візитна картка ( кожна з команд, представляла себе);
- Біатлон (команди по черзі у вигляді батлу, демонстрували по 1 жартові, і в якої команди було найменше оплесків, та команда вибувала);
- Домашнє завдання (всі команди-учасники повинні представити по декілька комедійних мініатюр, або жартівливих сценок).
         Головною вимогою конкурсу була тема, на яку учасники повинні придумати жарти, і це - «Здоровий спосіб життя!».
        Оцінювали всі команди по 5-ти бальній системі, і в кінці змагання бали підсумовувались, результат яких і визначав переможця. 
         Тому за підрахунками балів:
1 місце, посіла команда КВК 11 класу « І сміх, і гріх».
2 місце, зайняла команда КВК 10 класу «З перцем!».
3 місце, поділили між собою команди КВК 9-А, 9-Б, та 9-В класу.
   Тому вітаємо всіх учасників свята, з призовими місцями, та дякуємо за активну та відповідальну участь в КВК- 2014.
        І бажаємо всім залишатись завжди на позитиві, та міцного здоров’я. Існують тисячі хвороб, але здоров'я лише одне. Тільки у сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається у всій своїй могутності. Тому послухайте пораду…. якщо побачите особу без посмішки, посміхніться самі. І відразу побачите що немає причин для суму, тому що життя біжить, а за ним потрібно лише встигати. І тоді все буде добре і з настроєм, і здоров’ям. 
Сміх - це здоров’я. Здоров’я - це сміх.
Назарова Анастасія, юнкор