Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

8 квітня 2014 р.

День здоров'я

Здоров’я — розкіш для людини,

Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Й чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість — дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Вона — здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!
Анатолій Сікора
     Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. Саме в цей день було створенно Всесвітню організацію охорони здоров'я, устав якої було прийнято 7 квітня 1948 року. У 2002 році цей день не проходив без свого гасла: "Хороше здоров’я додає життю років. Здоровий спосіб життя молодого покоління є гарантом здоров’я всієї нації."
Для того, щоб зберегти здоров'я в першу ж чергу потрібно відмовитися від всіх шкідливих звичок, від куріння, вживання алкоголю та від наркотиків. Якщо ти хочеш добре жити, бути більш впевненому у своєму майбутньому, то ти негайно маєш забути як навіть виглядають ці речі. Адже вони нічого корисного тобі не принесуть,а лиш навпаки. Недарма кажуть, що :"Здорова людина-це та людина, яка любить життя, любить себе та насолоджується кожним моментом свого існування." А ще такі люди завжди мають піднесений настрій, прекрасне самопочуття та багато енергії. Тому якщо ви хочете жити щасливо, позбудьтеся шкідливих звичок.
     Саме тому 7 квітня у актовій залі ЗОШ№7 відбулася вистава -свято за участю учнів 5-В та 3-В класів , присвячена здоровому способу життя.


Величко Крістіна,юнкор