Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

22 травня 2015 р.

«Моє ім’я - Україна»

«Моє ім’я - Україна», - такими рядками відомої дитячої пісні розпочався благодійний концерт «Я - Україна», за участю учнів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 та вихованців міської дитячої школи мистецтв (директори Олег Анатолійович Лаврусевич та Валентина Григорівна Рябчук), який мав дуже благородну мету – допомогти нашим бійцям, які на Сході України виборюють право бути вільною, незалежною та єдиною державою.


На благодійний концерт було запрошено бійців Добровольчого Українського Корпусу Правого сектору з позивними «Часник» та «Люлька» та бійців Збройних Сил України. Гучними оплесками та вигуками «Дякуємо!» зустрічала бійців переповнена актова зала. Щирими та відвертими були дитячі слова вдячності та віри у мирне майбутнє, побажаннями здоров’я і сил, мужності в боротьбі з ворогом, та якнайшвидшого повернення до рідних домівок.

У благодійному концерті взяли участь вокальні та танцювальні колективи (керівники Анжела Петрова, Світлана Мушко, Віта Савінська, Олена Гнатюк, Любов Мартинюк).
Величко Крістіна, юнкор