Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

22 січня 2016 р.

Майбутній чемпіон

Проходячи коридорами школи, ми навряд чи задумуємося, що повз нас, можливо, проходять майбутні чемпіони, співачки, письменники та інші відомі люди. Сьогодні ми пропонуємо вам познайомитися з учнем, який у майбутньому дійсно може стати чемпіоном Європи, а може, і світу.  Івасишин Ілля, учень 7-В класу.



 - Коли, Ілле, ти почав відвідувати спортивну школу?
- Почав відвідувати секцію дзюдо в ДЮСШ№2 з першого класу. Запросив мене туди однокласник Влад Коберник.
- Чому саме Влад?
- Він мій найкращий друг, а секцію дзюдо веде його мати — Коберник Оксана Леонідівна.

-  Коли ти здобув першу перемогу?
- Це сталося в другому класі, я посів ІІ місце в міських змаганнях з дзюдо.
- Що було найважчим?
- Кожен виступ — це стрес, тому що завжди боявся програти.
- Як ставляться до дзюдо твої батьки, чи переживають вони за тебе?
- Вони переживають та водночас підтримують мене.
- Чи впливає дзюдо на твоє навчання?
- Звісно, впливає, після тренувань в мене не вистачає часу на домашнє завдання.
- Розкажи про свої останні досягнення та плани на майбутнє.
- Найвагоміше моє досягнення — перемога в кубку, який проводив Хмельницький завод “Авангард”, я здобув перемогу і посів почесне І місце. Зараз я готуюся до Всеукраїнських змагань з дзюдо, який відбудеться у квітні 2016 року. Сподіваюся, цього разу зі мною буде брати участь у змаганнях мій друг—Влад Коберник.
- Усім класом бажаємо вам перемоги!
Інтерв'ю брала Костецька Діана