Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

24 листопада 2016 р.

Творчість єднає непоєднуване

А чи знаєте ви, як можна поєднати такі далекі предмети як українська література та інформатика? А ще й таку тему з літератури як “Світ сучасної української поезії”? Виявляється, можна.
На уроці літератури наша вчителька Карпяк Ольга Юріївна показала нам зразок візуалізації поезії і запропонувала створити власний варіант на одну з поезій сучасних поетів.



Ми повідомили, що щось подібне вчимо з інформатики і Ольга Юріївна звернулася до вчителя інформатики Туранського Сергія Васильовича з пропозицією поєднати наші предмети. Вона передала учителю перелік авторів і поезій, за якими можна було створити візуалізацію і ми почали працювати прямо на уроках інформатики. Темами уроків з інформатики були: “ Основи обробки мультимедійних даних”, практична робота “ Створення відеокліпу”.
Так ми змогли “вбити два зайці”: навчитися робити відеокліпи та створити візуалізацію поезії на уроки української літератури, а також отримати оцінки зразу з обох предметів.
Найкращі роботи ми переглянули на уроці літератури, і це стимулювало багатьох учнів до створення нових кліпів.
Побільше би таких цікавих завдань з інших предметів.
Рубановська Каріна, юнкор