Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

28 листопада 2016 р.

Пишімо листи!

А ви давно отримували листи? Ні не електронні, не повідомлення у ВК чи СМС у телефоні, а справжнього листа по пошті?
Упевнена, що більшість з вас взагалі не отримували таких листів. Я у цьому переконуюся уже не перший рік, коли справа доходить до теми “Лист. Адреса” у 5 класі. Учні навіть не мають уявлення, де знаходиться пошта і для чого вона потрібна.


Отож,  уже кілька років я практикую справжнє написання листів та підписування конвертів. Та головною умовою є відправлення листа поштою з написанням справжньої адреси.
Так протягом листопада я отримую найбільше листів. Виявляється, що проблемою насправді є не так купування конверта та вкидання його у скриньку на пошті (тут зазвичай допомагають батьки), як написання листа вчительці. Отут виникає проблема: а що писати, про що розповісти?
Кожен справляється, як може: хтось розповідає про сім'ю, хтось про свої уподобання, хтось так і не напише листа (не всі ж виконують домашнє завдання).
А тоді уже виникають проблеми у мене: як одночасно відписати 12-14 листів. Я ж не можу залишити лист без відповіді! Проте уявляю, яка буде реакція в моїх учнів, коли вони вперше у своєму житті отримають лист, та ще й  від вчительки. Це варто моєї праці.
Отож, мої п'ятикласники, очікуйте листа.       
Карпяк О.Ю., учитель української мови