Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

30 листопада 2016 р.

Здоровим бути — модно

А як здоров'я зберегти?
Будь розумниця, дитино,
І здоров'я бережи!
У кишені май хустинку
Й слів поганих не кажи.
Руки з милом мий щодень
Після гри і до їжі.
Та життя сприймай натхненно,
Будь здоровою завжди!
Кравчук Софія

Здоров'я - це єдине, що не можна купити за гроші та обміняти на золото. Ваше здоров'я - це те, що визначає вашу тривалість життя. І чим більш недбало ви до нього ставитеся, тим менше відповідно будете жити. Зрештою, бути здоровим - це модно!

Багато людей зараз живуть, так ніби у них ще 9 життів. Шкідливі звички, відсутність спорту та банальної гігієни, все це призводить до проблем, хвороб та інших недугів, які ускладнюють життя і не дають насолодитися ним сповна. Але навіть усвідомлення цього їх не зупиняє. Але в порівнянні з 20 століттям, 21 століття пропагує здоровий спосіб життя, нехай не всі його приймають. Якщо раніше було модно стояти з сигаретою в руці, то зараз модно ходити в тренажерний зал. Спорт - це здоров'я. А коли здорова людина займається спортом, це похвально подвійно.

Найдорожчим надбанням людини є здоров’я, а тому наш обов’язок берегти та зміцнювати його.
“Людина носить лікаря в собі, треба тільки уміти допомогти йому в його роботі”(Гіппократ). Вирішення проблеми здоров’я людини закладено в самій людині, у знанні та розумінні нею низки проблем, а також в умінні дотримуватись правил здорового способу життя.

Саме такі завдання ставить перед собою школа №7, яка ще з 2002 року працює як Школа сприяння здоров’ю. За цей час створено та реалізовано багато проектів і програм, освітніх та виховних заходів, направлених на формування в учнів здорового способу життя. З 2010 року заклад є базовою школою для міської асоціації Шкіл сприяння здоров’ю «Паростки майбутнього».

Пам’ятаєте фразу: «Людино, допоможи собі сама»? Ось і допомагайте собі. Самі створюйте собі умови для хорошої, здорової життя, самі давайте собі сили на звершення прекрасних і гідних вчинків в цьому житті, любіть себе і близьких і ви будете щасливі в житті!  Шкільні будні 14-18 листопада для учнів школи, педагогів, батьків, керівників гурткової роботи позашкільних навчальних закладів перетворились на особливий тиждень, а може і найважливіший з усього навчального року. Бо якщо здоров’я є головною цінністю людського життя, то тиждень здорового способу життя є важливим моментом шкільного життя.
В ході тижня проведено не тільки виховні години, а і динамічні перерви, спортивні змагання, рухливі ігри на свіжому повітрі, зустрічі з лікарями та медсестрою школи, на яких обговорювалась тема профілактики інфекційних віру . Учні говорили про правильне харчування і продуктивне спілкування, користь вітамінів і режиму дня для дитячого організму. На виставі «Пригоди Катрусі» учні 2-3 класів ще раз підкреслили для себе важливість дотримання гігієни.

Учні 7-10 класів ще раз нагадали собі про шкідливість тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків, про шляхи передачі ВІЛ/СНІДу та інших небезпечних інфекційних захворювань, таких як гепатит та туберкульоз.
У 3, 5, 8 класах проведено заняття за модульною програмою «Клуб «Планета здоров’я».
Проведені заняття за програмами розвитку життєвих навичок «рівний -рівному», «Захисти себе від ВІЛ», «майбутнє починається сьогодні».
До тижня здорового способу життя долучились керівники гурткової роботи дитячої школи мистецтв, ПНВО, ДЮСШ №2 та провели цікаві заняття.
Одна східна мудрість говорить «Якщо людина не навчилась турбуватися про своє здоров’я до 30 років, вона його не варта». Хочеться побажати нашим учням доброго здоров’я. Пам’ятайте про важливість здорового способу життя, дбайте про своє фізичне, соціальне, моральне та духовне здоров’я – це принесе багато позитивних емоцій і допоможе бути успішними людьми у дорослому житті!
Мельник Н.Д., завуч з виховної роботи