Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

21 січня 2017 р.

«ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, МОЯ ЄДИНА УКРАЇНО!»

Зацвітає калина,
Зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна,
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама — одна.
Україна – єдина,
Україна — моя,
Всі люблять тебе сильно, як я.
Ми візьмемось за руки,
Об'єднаєм серця.
Вже тебе, Україно, поєднати пора.
Кравчук Софія


20 cічня напередодні Дня Соборності України у загальноосвітній І-ІІІ ступенів школі №7 відбувся флешмоб «Люблю тебе, моя єдина Україно!», у якому взяли участь учні 1-11 класів.


Кожен клас представив малюнки-вітання, на яких були вірші, ілюстрації, вислови про Україну, про мир, про Соборність України! На завершення учениці  Рубановська Каріна та Шимкова Аня заспівали пісню «Україна – це я!», і їх підтримали всі учасники флешмобу.
 Бажаємо Україні й українському народу з нагоди Дня Соборності  єдності, згоди, миру. Сильна держава — це країна, яку будує увесь народ разом!

Рубановська Каріна, юнкор