Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

14 грудня 2013 р.

Подаруй частинку тепла!

В переддень свята  Миколая у кожного з нас є можливість відчути себе маленькими Миколайчиками і подарувати частинку свого тепла тим, кому воно дуже потрібно.У нашому місті проводилося чимало благодійних акцій, у яких ти сам можеш взяти участь.

Наприклад, нещодавно зайшовши до магазину “Сільпо”, я помітила ялинку з дивними прикрасами та дівчат-волонтерів. Вони пропонували прохожим зірвати картонну іграшку з ялинки та виконати бажання дитини, яка залишилася без батьків, але так само мріє про подарунок від Миколая. Ці дівчатка-волонтери витрачали свій час, намагаючись хоч якось допомогти. На жаль, я не помітила черги до ялинки, але все ж були люди, що не шкодували ні свого часу, ні грошей на реалізацію цієї маленької мрії маленької дитини.

12 грудня у стінах нашої школи ми знову мали можливість стати добрішими, взявши участь у всеукраїнській акції “Назустріч мрії”. Цей проект ініційований власне дітьми, які успішно пройшли реабілітацію. Добра дівчинка Софійка самостійно вигадала нову благодійну акцію «Назустріч мрії».

Доброго дня всім учасникам акції “Назустріч мрії”

Мене звати Софійка. У переддень Святого Миколая кожна дитина просить, щоб здійснилась її найзаповітніша мрія… А я мрію лише про одне, щоб усі діти були здоровими… У мене є секрет –я виготовляю янголів, які творять добрі справи. А ще я помітила, що коли я створюю янгола—стаю щасливою, у мене піднімається настрій, з’являється посмішка, я зовсім забуваю про свою хворобу.

Наш міжнародний благодійний фонд “Сильні духом” допомагає важкохворим дітям знайти сили і перемогти свої хвороби. Коли я стикнулася з хворобою, самостійно вигадала благодійну акцію “Назустріч мрії” з метою збору коштів для організації повноцінного дитячого реабілітаційного центру в Україні.

Я усіх дуже прошу допомогти у зборі коштів для юудівництва реабілітаційного центру для онкохворих дітей “Будинок казки”. А також я хочу, щоб Ви взяли участь у проведенні виставки-ярмарки “Янгол в твоєму житті”, яка відбудеться в травні 2014 року в місті Києві.

Я мрію, щоб усі діти були здорові та щасливі. Збудуємо “Будинок казки” разом!!!
Софійка

12-13 грудня 2013 року акція відбулась в ЗОШ № 7. Учнями школи зібрано і відправлено на розрахунковий рахунок організаторів акції коштів на суму 1504 грн.

Учні 4-7 класів взяли участь у конкурсі малюнку «Янгол в моєму житті» . Акція проведена шкільним волонтерським загоном «Факел» (керівники Легенька Т.С., Мужилівська М.І.).

Я також хочу побажати, щоб ви знайшли хоча б промінчик тепла у своєму серці і поділилися ним з ближнім!!!

Банах Ольга, юнкор