Кам'янець-Подільська ЗОШ №7. На платформі Blogger.

7 жовтня 2015 р.

День учителя

1 жовтня усі працівники освіти святкували професійне свято – День    учителя.
У нашій, рідній ЗОШ№7 це свято пройшло неймовірно тепло та душевно, ніхто не залишився поза увагою. Як тільки вчителі заходили до школи, учні чіпляли їм медальки: "За любов!", "За мудрість!", "За толерантність!" і тому подібне. Уся школа була прикрашена плакатами, які напередодні учні намалювали спеціально до дня вчителя, скрізь були почеплені кульки та кленові листочки, на яких учні написали побажання для вчителів.


Також у цей день учні мали змогу відчути себе вчителями. Серед Учнівської Ради Лідерів було обрано директора школи, ним стала учениця 10 класу, голова Ради Лідерів – Гончар  Діана, завучем школи з виховної роботи стала Хованець Христина, учениця 10 класу, завучем з наукової роботи став Сеник Олександр, учень 11 класу, а завучем з навчальної роботи стала Шидловська Іванна, учениця 9-Б класу, решта членів Ради Лідерів мали змогу провести уроки, усі чудово впорались зі своїми обов`язками.
На п`ятому уроці для вчителів був проведений концерт до Дня учителя. На цьому концерті лунали привітання, пісні, були показані сценки та танці у виконанні дітей.

Як сказав наш директор Лаврусевич Олег Анатолійович: "Сидячи тут, слухаючи ці чудові привітання, пісні, дивлячись ці сценки, танці ми дійсно розуміємо, що наша праця не проходить даремно, адже ми виховуємо такі таланти. Я неймовірно вдячний нашим учням за привітання та організатору свята Анжелі Валеріївні. І горджусь тим, що цьогоріч я буду святкувати ювілей 30 років, як я працюю у цій школі."

Ну а чи сподобалось свято самим винуватцям, я вирішила запитати у них.
Кореспондент: "Як вам свято до Дня учителя і, взагалі, чи сподобався вам цей день?"
Гриневич Людмила Анатоліївна (вчителька початкових класів, класний керівник 1-В класу): "Свято неймовірно сподобалось, пробирає гордість за своїх учнів, у цей день, отримуючи стільки привітань, ти розумієш, що не даремно обрала професію вчителя. Я дивлюсь на своїх учнів і мені неймовірно приємно, що у мене вийшло у перелякане малятко, яке прийшло у перший клас з мамою за руку, закласти частинку себе, навчити та донести до нього щось важливе і зараз я милуюсь цілком дорослими, свідомими молодими людьми і це не може не брати за душу".

Мельник Наталія Дмитрівна (завуч з виховної роботи): "Сьогодні у школі особлива атмосфера, якийсь спокій на душі, адже ти бачиш плоди своєї праці і це ви, це діти. У цей день ми відчули любов учнів, і вкотре впевнились в тому, що наші діти найкращі, і це гріє серце".
Ну а чи сподобалось учням в ролі вчителів скажу я : "У ролі завуча мені сподобалось, але я вкотре пересвідчилась у тому, що це дуже важко та потребує неабиякого терпіння та зусиль".
Ще раз вітаємо усіх вчителів з професійним святом та дякуємо вам за вашу працю!!!


Вдома завжди є батьки,
ну а в школі вчителі.
В школі ви навчаєте нас знань,
та не лише шкільних програм,
ви нас лелієте і бережете,
ви нас на правий шлях ведете.
Ви вже не просто вчителі,
а другі розуміючі батьки.
Щодня ви віддаєте нам всю душу,
навчаючи того, що нам згодиться у житті.
За це вам ми вклоняємося низько
і кажем: "Дякую!", - щоразу щиро від душі.
Нехай не завжди ми слухняні й нехай
і деколи не чуємо ми вас,
та завжди будемо ми пам`ятати
ваш щирий погляд і життєву мудрість,
яку ви нам даруєте щораз.

Шидловська Іванна, юнкор